6.listopada
Ždral trail 2018.
Organiziraju: Tosama Hrvatska i Klub “SKOK” Daruvar
TOSAMA HRVATSKA kao jedan od sponzora u suradnji sa Klubom Skok Daruvar pozivaju na treće izdanje utrke u našem gradu “Ždral trail 2018“ koja će se održati u subotu 06.10.2018. u gradu Daruvaru.
Kao i prošle dvije godine, trail se sastoji od dvije zasebne trke,tj.staze . Duža staza, veliki žDrAl će ove godine iznositi 27km sa 900m visinske razlike . Druga, kraća staza, mali žDrAl je ove godine dugačka 17km, visinske razlike 650m . Već prema svojim željama i mogućnostima, prijavite se za sudjelovanje u trci na jednoj od ove dvije staze. Na obje možete povesti i svoje četveronožne ljubimce.
Ove dvije utrke su ujedno i zadnje , 8. kolo KontinenTrail lige te istovremeno i 6.kolo od 8, Slavonsko -Baranjske trail lige.
Koncept utrka je “trail“ što znači da će ove dvije staze biti u potpunosti označene planinarskim markacijama, trakama ili putokazima.
No, ove godine to nije sve. U planu imamo i utrku Urban Trekk Challenge , a na njoj bi nastupale dvočlane ekipe, sačinjene od jedne maloljetne osobe i njene starije pratnje ili od dvije punoljetne osobe u zasebnoj kategoriji. Kao što i samo ime govori, trka će se odvijati u gradu gdje će se trebati obići zadane kontrolne točke prema priloženoj karti. Staza tj. ruta nije zadana već učesnici sami prema karti biraju po njima najbolji i najkraći put do zadane točke.
Za sve natjecatelje osiguran je ručak, a nakon proglašenja najboljih slijedi after-party uz živu muziku.
I ove godine surađujemo sa pivarima, tako da osvježenja nakon trke neće nedostajati!
Svakako nas pratite na našoj facebook stranici jer smo za ovu godinu pripremili i još neka popratna događanja.
Start : Centar grada Daruvara
Cilj : Stadion Sokol
Kategorije:
– Urban Trekk Challenge
– Mali ždral – 17 km/650 m+
– Veliki ždral – 27 km/900 m+
Vremenski limit za sve kategorije : do 18:00h sati.
Startnina:
Startnina za sve kategorije iznosi 120 kn, dok će ekipna startnina za Urban Trekk Challenge iznositi 150 kn.
U cijenu startnine uračunati su:
– Troškovi organizacije utrke
– Natjecateljski broj
– Službeno mjerenje vremena i objava rezultata
– Zemljovid utrke ( Urban Trekk Challenge)
– Okrijepa na okrijepnim stanicama na sve tri trke
Za sve natjecatelje osiguran je ručak nakon utrke, majica sa logom trke te finišerska medalja.
Prijava natjecatelja na utrku vrši se putem stranice www.stotinka.hr.
Nakon izvršene prijave, potrebno je izvršiti uplatu startnine na račun organizatora .
Podaci za uplatu startnine:
Klub Sportske Rekreacije, Kondicije i Kineziologije Skok Daruvar
Adresa: Vladimira Nazora 6, 43500 Daruvar
broj računa za uplatu: HR4223400091110527447
Opis plaćanja : žDrAl trail + ime i prezime +staza za koju se prijavljujete
Vaše prijave će postati važeće uplatom startnine.
Krajnji rok za uplatu startnine je 21.09.2018. Za startnine uplaćene nakon tog datuma nećemo moći garantirati potpuni start paket.
Strani državljani startninu plaćaju na dan utrke.
Svi natjecatelji sudjeluju na vlastitu odgovornost.
Obavezna oprema :
– Odjeća sukladna vremenskim uvjetima
– Natjecateljski startni broj
– Minimalno 0,5 l tekućine
– Mobitel sa brojem napisanim u prijavi
Za najbolje ženske i muške natjecatelje kategorijama osigurali smo nagrade.
Satnica:
Dan prije utrke će također biti omogućena registracija i preuzimanje start paketa . O točnom vremenu i mjestu ćemo obavijestiti naknadno putem naše facebook stranice.
08:00 – 09:30 Registracija za sve kategorije
10:00 Start Velikog žDrAla
10:30 Start malog žDrAla
11:00 Start Urban Trekk Challenge
Od 12:00 Ručak,
15:00 Proglašenje pobjednika
Od 16:00 After party, druženje
Organizator zadržava pravo promjena na stazi u bilo koje vrijeme. isto tako, u slučaju vrlo nepovoljnih vremenskih uvjeta, utrka se može odgoditi ili otkazati.
Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke. Organizator utrke pridržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.
Kontakt brojevi organizatora:
– Staša 099 691 0264
– Ana 098 871 772
– Tihomir 091 150 0203