U GRADU BJELOVARU UVEDEN JOŠ JEDAN
DIGITALNI SERVIS ZA GRAĐANE
Sustav informiranja građana dodatno olakšava komunikaciju Grada Bjelovara s građanima
Grad Bjelovar uveo je Sustav informiranja građana (SIG), odnosno digitalni servis koji ubrzava proces obrade i praćenja predmeta koje su građani predali Gradu, a putem kojega mogu u svakom trenutku doznati stupanj riješenosti tog predmeta. Riječ je o suvremenom informatičkom rješenju tvrtke Libusoft Cicom d.o.o., koje je predstavljeno javnosti na konferenciji za novinare u utorak, 29. listopada 2019. Aplikaciju Sustava građani mogu pronaći na internetskim stranicama Grada Bjelovara, kojoj pristupaju vlastitim PIN-om kojega dobivaju u Pisarnici Gradske uprave. Sustav je dostupan putem računala, tableta ili mobilnog uređaja, a sve informacije se generiraju u realnom vremenu.
O funkcioniranju SIG-a i njegovim dobrobitima izvijestili su bjelovarski gradonačelnik Dario Hrebak, direktor Libusofta Marko Ignjatović, Libusoftova konzultantica za implementacijske projekte Jagoda Vujnović Bajac te projektant te tvrtke Ivan Valentić.
- Ovo je je još jedan korak naprijed u digitalnom razvoju Grada Bjelovara i još većoj otvorenosti prema građanima koji imaju pravo znati kako radi Gradska uprava i na kojem je stupnju obrade njihov predmet. U svakom trenutku, nakon što ukucaju PIN koji dobivaju pri urudžbiranju predmeta, moći će vidjeti kod kojeg je službenika i što se napravilo do tog trenutka. Meni, kao gradonačelniku, to daje još veći uvid u rad zaposlenika – istaknuo je tom prilikom gradonačelnik Dario Hrebak.
- Sustav informiranja građana nije jedini sustav tvrtke Libusoft Cicom koji Grad Bjelovar koristi. Tu je i Uredsko poslovanje, kao svojevrsna platforma na koju se oslanja SIG, zatim iČelnik rješenje za interaktivni uvid u poslovanje Grada, namijenjen isključivo čelnicima te sustav KOMIS putem kojeg Grad prati i upravlja prihodima. Suradnja s Gradom Bjelovarom, partnerska je i ocjenjujemo je vrlo uspješnom i kvalitetnom. Specifičnost digitalne transformacije gradova u Hrvatskoj jest u tome što nije moguće koristiti internacionalna informatička rješenja, već treba napraviti vlastita, uskladiva s hrvatskim zakonima i primjenjiva u hrvatskim poslovnim procedurama. Upravo zato je ovakva suradnja od esencijalne važnosti. Digitalizacija vodi učinkovitijem, transparentnijem i bržem poslovanju što pridonosi kvaliteti i boljem standardu života građana. Gradonačelnik Grada Bjelovara prepoznao je to i krupnim koracima vodi svoj Grad digitalnoj transformaciji jer je kao ishodište razvoja u fokus stavio potrebe građana – rekao je Marko Ignjatović , direktor Libusofta.
Podsjetimo, Grad Bjelovar je prije nešto više od mjesec dana predstavio projekt Bjelovar – prvi hrvatski digitalni grad, kojim je predočen višemjesečni rad na internim te radnim procesima prema građanima. Gotovo svakodnevno implementiraju se i automatiziraju novi procesi kojima se pridonosi većoj učinkovitosti Gradske uprave te transparentnosti. Upravo taj projekt prethodio je i uvođenju Sustava informiranja građana u smislu što bolje i otvorenije komunikacije s građanima.
Glasnogovornica
Kristina Turković Lovrić, prof.