O problematici usluga elektroničkih komunikacija
Operatori ne daju
jasne informacije!
U suradnji s Agencijom za telekomunikaciju, HAKOM, Udruga za zaštitu potrošača BBŽ, uz pokroviteljstvo Bjelovarsko-bilogorske županije, organizirala je predavanje, odnosno savjetovanje potrošača o problematici u telefoniji i internetskom poslovanju. Izvrsni predavači HAKOM-a, Marina Ljubić Karanović i Andro Marčev govorili su o problematici usluga elektroničkih komunikacija s kojom se građani gotovo svakodnevno susreću.
Koliko će koštati usluga i što oni dobivanju s njom?
-Građani najviše prigovaraju da im operatori nisu dali jasne informacije: koliko će koštati usluga i što oni dobivanju s njom? Pogledajte izjavu za portal POST Marine Ljubić Karanović iz HAKOM-a.
Najveći problem je nepoznavanje prava!
-Najveći problem je nepoznavanje prava, kako i što građani trebaju napraviti? Ne znaju kome se obratiti, što napraviti i mi smo odlučili pozvati HAKOM, koja je jedina mjerodavna agencija koja može dati odgovore, izjavio je Slavko Tremski, predsjednik Udruge zaštite potrošača Bjelovarsko-bilogorske županije. Pogledajte!
Foto-raport sa savjetovanja: